.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد مجدد استاندار از عدم حضور مدیران در جلسات

استاندار مازندران با انتقاد مجدد از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی گفت: این جلسه اصلی‌ترین جلسه برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای مازندران است و مدیران نباید نسبت به این‌گونه جلسه بی‌تفاوت باشند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه مازندران با انتقاد از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در این جلسه اظهار داشت: این جلسه اصلی‌ترین جلسه برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای مازندران است و مدیران نباید نسبت به این‌گونه جلسه بی‌تفاوت باشند.

استاندار مازندران با اشاره به فرصتی که دولت برای استفاده از صندوق توسعه ملی در اختیار استان‌ها قرار داد، افزود: فعالان بخش خصوصی باید برای جذب اعتبارات این صندوق تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران خواستار تغییر در برگزاری نحوه جلسات توسعه و برنامه‌ریزی مازندران شد و گفت: برای نتیجه‌گیری از این گونه جلسات کارگروه‌های تخصصی در استان باید فعال‌تر شود.

وی خواستار تهیه و ارائه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از سال 90 تاکنون شد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با اطلاعات کامل در این جلسات حاضر شوند.

فلاح به پیگیری‌های انجام شده برای تحقق بودجه مازندران اشاره کرد و گفت: برای پیگیری بودجه استان از افراد تاثیر‌گذار در مجلس استفاده کردیم.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب در بخش آب و اعتبارات جاده‌ای خاطرنشان کرد: دولت به استانداران اجازه داد که از ظرفیت‌های خارج از بودجه برای توسعه استان استفاده کنند و می‌توانیم از فرصت سرمایه‌گذاران خارجی در توسعه استان استفاده کنیم.

فلاح با اشاره به 30 میلیارد دلار پول نفت ایران که در چین وجود دارد بیان داشت: چینی‌ها در قبال این پولی که در اختیار دارند قبول کردن که 60 میلیارد دلار سرمایه گذاری در ایران انجام دهند که جذب سرمایه گذاری چین در مازندران نیز در دستور کار ما قرار گرفت.

استاندار مازندران استفاده از پیمانکار قدر در توسعه مازندران را بسیار ضروری اعلام کرد و گفت: از پیمانکارانی استفاده شود که در ابتدای شروع پروژه 30 تا 40 درصد منابع مالی کار را در اختیار داشته باشند.

وی در پایان گفت: در صورت به‌کارگیری پیمانکاران ضعیف با مدیران متخلف و پیمانکاران برخورد می‌شود.فارس /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 26 دي 1392
خوب میدونین چرا کاری نمی کنین؟!!!!!!!!!
همین عراقی که میگین همه چیش وارداتیه چرا ما سهمی تو بازارش نداشته باشیم بخصوص که اونا هیچوقت خودشونو شرمنده شکمشون نمیکنن
بابا انصاف نیس بهترین تامسون 700 از کشاورز خریده بشه با این قیمت چند سال دیگه مردم باز میرن سمت برنج کاری که چند سال بعدش وضع برنج داغون میشه باز برمیگردم سمت تامسون و با این وضع کلا در یک سیستم چرخش نامحدود گرفتار میشن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.